čtvrtek 19. března 2015

Online nákup s dovážkou v Tescu

Je čtvrtek večer. Večer jako kterýkoli, až na menší událost a tou je dovážka online nákupu z Tesca. Většinou děláme po výplatě větší nákup, ale tentokrát nám to nevyšlo a do všeho mě zastihla nemoc. Vtom mě to napadlo. Tesco rozváží přece potraviny až ke dveřím a to se teď, když nesmím z domu ani na krok, hodí. 
Včera večer jsem místo koukání na Želvy ninja postupně plnil virtuální košík. Zelenina na vývar, ovoce na zahnání bacilů, snídaně a svačiny, suroviny na víkendové vaření, nějaké ty trvanlivější věci a dva balíky Coca-Coly. Za ty jsem rád, nemusím je táhnout k nám na kopec v rukou. Po chvíli mám snad vše. Už jen vybrat, kdy chci nákup doručit. Volím dobu doručení zítra ve večerních hodinách. Za prvé nebudu doma sám a za druhé je doprava levnější. K ceně dopravy: Liší se podle denní doby, ale třeba nákup objednaný s dvou nebo třídenním předstihem je dovezen "jen" za 49 korun.
Následující den v domluvený čas už očekáváme zvonek a jsme zvědaví, jak náš nákup dopadne. A je to tady, scházíme schody, otvíráme dveře a tam se na nás přátelsky culí dva příslušníci Tesca. Vidí naše rozpaky a hned nás jako nováčky seznamují s celou procedurou převzetí. Pánové jsou milí a ochotnější, než bych u člověka pracujícího pro řetězec a navíc v tuhle pozdní hodinu čekal. Platíme kartou, odnášíme si nákup a kontrolujeme. 
Všechno je v pořádku, nic plesnivého ani procházejícího. Zboží,které jsem objednával na váhu je v toleranci (čekal sem třeba, že naschvál přihodí o dost víc, ale opravdu váha objednaná versus váha doručená se moc nelišila a to je super). Jo a jako dárek jsme obdrželi mini balení šampónu, což je milá pozornost. Věci zdarma přeci vždy potěší.

Po prvním nákupu mi nezbývá nic jiného, než online nákup doporučit. To, že mohu zůstat v pohodlí domova a nemusím se vláčet po obchoďáku, nekupuji nesmysly a ještě se s tím nemusím táhnout domů, mi stojí za to, že je služba zpoplatněná. Ne vždy má člověk čas nebo možnost jít nakupovat. Za mě prostě služba, která má smysl a stojí za to.

Nechť je Vám nakupování a jídlo milé



Žádné komentáře:

Okomentovat